Jeśli osoba prowadząca zajęcia ze Studentami chciałaby przekazać niezbędną wiedzę, a jednocześnie zaproponować zadania praktyczne może sięgnąć po metodę „odwróconej klasy”. W tej sytuacji pojawia się jednak wyzwanie: jak przygotować materiały dla Studentów, aby mogli samodzielnie pozyskać wiedzę w domu i tylko wykorzystać ją na zajęciach? Jak tworzyć prezentacje do samodzielnej nauki, a także pokazać akceptację dla kultury wizualnej? W czasie warsztatów porozmawiamy o tym, czym powinny różnić się materiały dydaktyczne wykorzystywane na zajęciach od tych do nauki samodzielnej i stworzymy dostosowane do tego celu prezentacje w PowerPoitnt, MS Sway, interaktywny film edukacyjny i schematy wizualne w MS Visio. Jeśli zatem chcecie Państwo zwiększyć zaangażowanie Studentów w trakcie zajęć, a jednocześnie nie tracić niczego w obszarze wiedzy, zapraszamy na to szkolenie.
Szkolenie w ramach projektu Potęga dydaktyki.
Uwaga: Przed szkoleniem należy zapoznać się z materiałami przesłanymi mailowo przez osobę prowadzącą – szkolenie ma charakter wyłącznie warsztatowy (praktyczny).
Dokumenty projektowe i niezbędne informacje dostepne na stronie: https://www.potegadydaktyki.uni.lodz.pl/
Prowadząca: dr Kamila Pytka z Centrum Kształcenie i Spraw Osób Studiujących
Szkolenie stacjonarne
Centrum Szkoleniowo Konferencyjne UŁ
ul. Kopcińskiego 16/18
sala nr 4
Limit: 20 osób
Obowiązują zapisy - formularz zapisów