Nauczyciele Akademiccy, niezależnie od kierunku studiów, w ramach którego prowadzą zajęcia, napotykają na co dzień na podobne wyzwania. Mogą nimi być ewidentnie znużeni Studenci, niechęć Studentów do odpowiadania pytania, przepisywanie lub niepożądane robienie zdjęć slajdów przez Studentów, niechęć do pracy Studenta poza zajęciami, opóźnienia w przesyłaniu prac zaliczeniowych czy zbyt powierzchowne wykonywanie zadań na zajęciach. Jeśli taka postawa się powtarza, nic dziwnego, że Nauczyciel Akademicki z czasem popada w przekonanie o oporze Studentów i brak motywacji do rozwoju dydaktycznego. Dlaczego jednak Studenci w ten sposób się zachowują? Czy rzeczywiście wtedy nie czerpią korzyści z procesu dydaktycznego? Jak reagować, aby zachęcić Studenta do zmiany zachowania, a jednocześnie nie musieć się denerwować? O przyczynach i reakcjach na codzienne trudności porozmawiamy właśnie w trakcie tego szkolenia.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy
"monthViewContentUid" constant not set