Osiąganie uzasadnionych merytorycznie i perspektywicznie efektów uczenia się powinno być głównym celem edukacyjnym zarówno z perspektywy Nauczyciela Akademickiego, jak i Studenta. W tym ujęciu należy pochylić się nad nimi i potraktować je jako drogowskazy w projektowaniu zajęć. Z pomocą w grupowaniu przedmiotowych efektów uczenia się, a następnie doborze zadań, które pozwolą ocenić stopień ich osiągnięcia oraz zaplanowaniu metod i narzędzi dydaktycznych przychodzi model Constructive Alignment. Na warsztatach zastanowimy się wspólnie. jak przejść od ogólnych założeń zajęć do szczegółów ich wdrażania i jak uczynić z sylabusa narzędzie, które jest przydatne oraz niezbędne na co dzień.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
stacjonarna
Limit miejsc
15 osób
Miejsce szkolenia
Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)
Terminy
Data i godziny wydarzenia:
15 lutego 2024 (czwartek)
13:00
-
15:00
"monthViewContentUid" constant not set