Zjawiska i problemy, które omawiamy w trakcie zajęć ze Studentami są często złożone, trudne do jednoznacznego opisania w relacji przyczynowo-skutkowej, a czasem wydają się być wręcz abstrakcyjne. Zarówno Nauczyciel Akademicki, jak i Student mają wtedy trudność z uporządkowaniem własnych myśl i ich precyzyjnym prezentowaniem, a także poszukiwaniem najlepszego rozwiązania danego problemu. Wtedy warto sięgnąć do dydaktycznych metod zapisu graficznego. Celem szkolenia jest zaprezentowanie, w jaki sposób i w jakich okolicznościach można wykorzystać tzw. “rybi szkielet”, metodę plakatu, drzewka decyzyjne i “kulę śnieżną”. Dlaczego warto je poznać? Jeśli nie wiesz, jak coś wyjaśnić, narysuj to i uporządkuj swoje myśli.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
zdalna
Zapisy
formularz zapisów
"monthViewContentUid" constant not set