Obecni Studenci z pokolenia Z i przyszli Studenci reprezentujący pokolenie Alfa mają coraz większe problemy z koncentracją uwagi, łatwiej się nudzą, a jednocześnie coraz lepiej znają świat gier. Na drodze poszukiwania skutecznych sposobów pozytywnego motywowania i angażowania Studentów może przyjść z pomocą grywalizacja, zwłaszcza jeśli połączymy ją z elementami symulacji społecznej. W trakcie tego szkolenia zastanowimy się wspólnie, jak zaprojektować grę dla Studentów, o jakich założeniach pamiętać, jak dobrać temat gry i wpleść ją w tok zajęć, niezależnie od liczby spotkań ze Studentami. Porozmawiamy również o korzyściach i zagrożeniach, jakie są z nią związane, metodach weryfikacji postępów Studentów, a także o tym, jak przekonać, czasem początkowo sceptycznych, Studentów do udziału w grze. Jeśli bowiem można spowodować, że Studenci będą odczuwali większą motywację do udziału w zajęciach i rywalizowali o podnoszenie poziomu swojej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, warto podjąć próbę wdrażania grywalizacji.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
stacjonarna
Limit miejsc
12 osób
Miejsce szkolenia
Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)
Terminy
"monthViewContentUid" constant not set