Przekonanie o znaczeniu angażowania Studentów w prowadzone zajęcia dydaktyczne jest konieczne, ale niewystarczające do skutecznej dydaktyki tradycyjnej. Może się bowiem okazać, że Studenci tracą poczucie indywidualnej odpowiedzialności pracując w grupie, nie mają możliwości, aby pokazać swój potencjał, nie czują się swobodnie albo nie czują przynależności do stworzonego zespołu. Celem szkolenia jest pokazanie wyzwań, szans, zasad i zastosowania metod pracy grupowej i indywidualnej w trakcie zajęć ze Studentami oraz skutecznego łączenia tych rozwiązań. W trakcie szkolenia zostanie zaprezentowane narzędzie Whiteboard z pakietu Office, które można wykorzystać w pracy w grupach i indywidualnej na zajęciach zdalnych lub w formule hybrydowej. Podczas szkolenia spróbujemy znaleźć punkt wspólny między oczekiwaniami i przyzwyczajeniami Nauczycieli Akademickich i Studentów, aby poprawić jakość dydaktyki.
Forma szkolenia
stacjonarna
Limit miejsc
12 osób
Miejsce szkolenia
Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)
zapisy zakończone