Zjawiska i problemy, które omawiamy w trakcie zajęć ze Studentami są często złożone, trudne do jednoznacznego opisania w relacji przyczynowo-skutkowej, a czasem wydają się być wręcz abstrakcyjne. Zarówno Nauczyciel Akademicki, jak i Student mają wtedy trudność z uporządkowaniem własnych myśl i ich precyzyjnym prezentowaniem, a także poszukiwaniem najlepszego rozwiązania danego problemu. Wtedy warto sięgnąć do dydaktycznych metod zapisu graficznego. Celem szkolenia jest zaprezentowanie, w jaki sposób i w jakich okolicznościach można wykorzystać tzw. “rybi szkielet”, metodę plakatu, drzewka decyzyjne i “kulę śnieżną”. Dlaczego warto je poznać? Jeśli nie wiesz, jak coś wyjaśnić, narysuj to i uporządkuj swoje myśli.
Forma szkolenia
stacjonarna
Limit miejsc
12 osób
Miejsce szkolenia
Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)
Zapisy
zakończone