Studenci, którzy spędzają wiele godzin w tygodniu na zajęciach, a dodatkowo często pracują zawodowo zwracają baczną uwagę na zaangażowanie Nauczycieli Akademickich w prowadzone wykłady, ćwiczenia, konwersatoria itd. Jeśli przypuszczają, że Nauczyciel nie jest intelektualnie i fizycznie zaangażowany w zajęcia, odczuwają znudzenie i frustrację, a przez to sami nie mają motywacji, aby wykazywać się zaangażowaniem. Na jakiej podstawie Studenci oceniają stopień zaangażowania Nauczyciela? Czy szeroka wiedza merytoryczna wystarczy, aby zainteresować Studenta zajęciami? Od czego zależy podejście Studenta do zajęć z danego przedmiotu? Na te i inne pytania poszukamy odpowiedzi w trakcie tego webinaru.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Zapisy
link do zapisów - warunkiem otrzymania linku do webinaru jest odesłanie w terminie do 17 lipca wypełnionych dokumentów w formie papierowej